Son Yazılar

Age of youth 2


age of youth 2 konusu
Age of Youth 2


                       


        Öncelikle selamlarrrrrr bu blogu ne zamandır açmak istemiştim ama nasip olmadı bi türlü şimdi fırsat buldum ve vakit buldukça bişiler yazacagım ve karalacağım umarım memnun kalırsınız :)                                             Sizlere daha yeni bitirmiş olduğum bu diziden bahsedeceğim AGE OF YOUTH 2...

Bu dizimiz başlamadan ilk magazin sayfalarını süsledi maalesef normalde Shınee Onew in ve eski Tara üyesi  Hwa young un da bulunacağı bi diziydi ama malesef bu adını saydığım arkadaşlar diziye dizi başlamadan veda etmek zorunda kaldılar.Efendim niye  derseniz patlayan skandallar yüzünden.... Neyse neyse bu kadar laf kalabalığı yeter :D

 Efedime söyliyim tatliş mi tatliş güzel mi güzel   5 kızımızın hikayesini izledik 2 ci sezonda da yeni katılan oyuncularla birlikte. Buraya hepsinin ismini cismini yazmıycam çünkü baya yeni oyuncular var ve ben bu arkadaşları daha önce hiç bir yerde izlemedim bi tek Eski KARA üyesi Seung Yeon dışında.. 

Şimdi bu beş kız geçmişlerinde hepsi birer ikişer bişiler yaşamışlar ve dizide geçmiş ve gelecekteki yaptıkları hatalar ve pişmanlıklara odaklanıyor.

Dizinin konusu ise benim kişisel anlatımımdır bu ...Kang Yi Na (Hway young)evden taşınır başka bir iş bulmuştur eee evde 4 kişi kalan kızlarımız Yi Na nın yerine birini aramaktadırlar  aradan zaman geçer birini bulamazlar.Bir gün ortada duran hanım abla bir  mektup bulur ve evin kapısını çalar.. Herşey o vakitten sonra başlıyor işte kızlarımızın kapısına gelen bu hanım abla ne müjdelere ne alaverelere dalaverelere gebedir bunun  hikayesini izliyoruz ....

Güzel çerezlik bir dizi tam.Final i biraz eksikti tabi ama olsun oda tuzu biberi diyelim geçelim zaten görünüşe göre 3 üncü sezon olabilir ..

Benim bu diziye puanım 10/8.5




                                                                                                                                  










 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Bu dizi serisi izletiriyor kendini. Koreli arkadaşım bile söylemişti, bu dizi en çok Korelilerin hayatına benzerliğiyle dikkat çekiyor diye. Hepsi doğal yaşam gerçek hayattan çıkma gibi. Fazla olağanüstü durum yok ve ayrıca karakterlerin davranışları böyle biri olsa da dostum olsa dedirttiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaşamın içinden hissini bende izlerken yaşadım senin sayende ilk yazıma göz attım 😃.Biraz kötü yazmışım 😛 😛 😛

      Sil