Son Yazılar

Because I Love You / 2017

because ı love you

                                   ~Sev beni hemde sonsuza kadar~ 


    Filmmiz 2017 başlarında izleyici ile buluşmuş ama ben yine yıl sonunda izleyebildim, ki ne kadar zaman kaybetmişim keşke daha önce izleseymişim dedim vallah !
Konusu:Lee hyeong(Cha tae-hyun) şarkı ve söz yazarıdır evlenme teklif edeceği gün ölümcül bir kaza geçirir  hafızasını kaybeder ve kendinin bile inanamayacağı bir vaziyette uyanır.

Fimde Kim You-Jung,Seo Hyun-Jin,Sung Dong-Il gibi isimler yer almakta.
Öncellikle filmi accayip beğendim 😊
Bu filmde ne eksik ne fazla vardı herşey  o kadar yerli yerindeydi ki olaylar bir bir gün yüzüne çıktı ve -aaaa o öylemiymiş bak! bak! -falan diye izledim hep filmi. Ama bi demedim de değil You Jung un da bi hikayesi olsaydı diye .... neyse😒
Romantik ve fantastik bişiler arıyosanız bu film tam size göre 💗 

10/8

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum: