Son Yazılar

Facbricated City / 2017

   
     Başrollerini Ji Chan Wook ,Shim Eun Kyung ve Oh Jung Se nin paylaştığı film aksiyon türünde.Aksiyon ama ne aksiyon dinleyin şimdi :) 
Konusu: Kwon yoo (Ji chan wook)işsiz internet cafelerde gün öldüren biridir yine bir gün internet cafede oyun oynarken tesadüfen bir telefon bulur.Telefonu sahibine götüreyim derken bir cinayetin içinde bulur kendini.

Evet konumuz genel hatlarıyla bu... gel gelelim yorumumuza 
        Bu Filmi daha dün izledim ama keşke daha önce izleseymişim dedirtti aslında tam bir ji chan wook hayranıyım ama gözümden kaçmış işte neyse efendim..

Filmi izlerken hop oturdum hop kalktım neden derseniz Ji chan wook diğer dizilerinde çok iyi dövüşcü olduğunu bilenler bilir.Bilmeyenler için Healer,The K2 izlemelerini şiddetle tavsiye ediyorum.Evet bu iyi dövüşcümüz öyle böyle dayaklar yiyor ki insanım diyen katlanamaz o derece kıyamam ona rağmen tutunuyor ve hayatta kalıyor.Başrol bayanımızla pek münasebetleri olamadı maalesef 
Yeo Wool neredeyse hiç konuşmadı zaten konuşsada saçlarından bişi göremedik sağolsun filmi izledikten sonra bi baktım ben niye bu kızı tanımıyorum diye oysa tanıyormuşum bu bizim Miss Granny Shim eun kyung'den başkası değilmiş.

Bi kere ekip çok tatlıydı kim oyunda tanıştığı bir insana bu kadar yardım eder ki ettiler ama öyle böyle değil oyun oynayan salaklar gitti drone tamir eden planlar kuran dahiler geldi orası ne kadar inandırıcıydı bilemem tabi 
EEE her filmde dizide olduğu gibi bu filmin de bi kötüsü vardi hatta bir bile değil iki kötüsü İzlerken bi ölsenizde kurtulsak demedim değil:D 
Bence ikinciside çıkcak bu filmin spoi vermek gibi olması. Bişiler yarım kaldı Annenin nasıl öldüğü,Telefoncu kıza noolduğu falan filan 
Ama bunlara rağmen final bizi tatmin etti.Onlar olmasa da olur dedik ..
Film 2017 de vizyona girmiştir.
Puan 10/9.5

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder