Son Yazılar

Mini dizi;If We Were a Season

If We Were a Season 
Toplanın toplanın burda mini minnak tek bölümlük bir dizi var film gibi :)
Evveeet hazırsanız başlıyorum 


Dizimizin konusu çocukluktan beri arkadaş olan Hae Rim (Chae soo bin) ve Gi Seok (Jang dong yoon) ilk aşkını izliyoruz. 
Diziyi izlerken keşke tek bölümlük olmasa diyorsunuz  öyle bağladı beni... Ben zaten oldum olası mini dizileri sevmişimdir neden derseniz her zaman izlenebilecek türde oldukları için.Efendim başrol oğlumuzu School 2017 de izlemiştim kızımızda öyle gene bi lise dizinde oynamıştı yanlış hatırlamıyorsam.Uyumları güzeldi ha birde dizimize renk katan  B1A4 den Jin Young var keşke onun sahneleri daha çok olsa dedim yer yer ama yan rol zaten malesef
...
Çıtır çıtır yeni çevirisiyle bi atımda izleyin efendim benden demesi 😉
Teaser 
                   
        
                                                                                                                                                      


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Dizi sonunu pek anlamadim ben orda ayriliyorlar mi birlesiyorlar

    YanıtlaSil