Son Yazılar

Part-Time Spy / 2017


Anyooonnn gençler ve daima genç kalanlar size bi film getirdim bakalım bakalım nasılmış?
Konumuz uzun yıllar iş bulamamış kızımız Jang yong jil (Kang Ye-Won) işsizlikten bıkmış usanmıştır taki umutlarının bittiği zaman NSA ya işe alınır fakat  kavulması an meselesiyken
patronu ona bi iş teklif eder eğer ajanlık yaparsa tekrar şirkete girebileceğini söyler.Ve macera başlarrrrr.

Başrollerden öle ahım şahım tanıdığım insan yok bi şu yakışıklı adam psikopat patron Nam Goong-Min i biliyorum o kadar ben filmi çok beğenmedim neden derseniz aşk YOK,düzgün doğru aksiyon YOK, gerilim YOK .Bu film sözde aksiyon komediymiş duyda inanma.Neyse efendim böle bayılarak izlediğim bi film değildi eğer çok boş vaktiniz varsa zaman öldürmek için ideal bi film yoksa tırt yani 😏 

Hele o önde duran ablanın saçları tam bir poster aldatmacası kzın saçları beni acayip rahatsız etti koyun yünü gibiydi aşağıya gifini bıraktım.Sonraki yazıda görüşmek üzereeeeee
part-time spy hakkında herşey

10/5


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder