Son Yazılar

2017 Favori K-Pop Şarkıları-Part 1

Bu listeyi aslında en sevdiğim 10 şarkı diye yapacaktım ama ben bütün şarkıları nasıl eliyeceğim dedim çünkü hepsi benim bebeklerimmmmm😍

Baştan söyleyeyim uzun bir yazı olabilir kendimi tutamaya bilirim😄


müzik



BLACKPİNK-AS IF IT'S YOUR LAST


2017 yazının en ritmik ve en neşeli şarkısı karşınızda efendim bi tık ı esirgemeyin YG güzellerinden  💝

KARD-HOLA HOLA
Süper çaylaklarımız Co-ed tarihini tekrardan yazmaya geliyorlar sadece bu şarkıyla yetinmeyin;Dont Recall,Oh NaNa,Rumor hepsi iyi şarkılar  

BTS-NOT TODAY
BTS 2017 kışında yayımladığı bu parçayla bizi yerlerimizden hoplattı bu yıl iki comback yapan grubumuzun diğer şarkısı da ⇩
DNA

2NE1-GOODBYE

Bom un skandalıydı Minzy nin gruptan ayrılışıydı derken 2ne1 dağıldı.Ama bizlere güzel bi hoşçakal şarkısı bıraktılar.Bu şarkıyı dinlerken ne kadar üzülsem de şarkıyı bi o kadar sevdim şarkı onları anlatıyor çünkü..... 

SISTAR-LONELY

2017 şansızlıklarla geldi maalesef SISTAR da kendi yollarına gitmeye karar verdiler ne yazık ki Sistar'ın şarkıları olmadan geçen yazlarımız olacak artık 😞

WINNER-REALLY REALLY
Nam tae hyun'un ayrılışından sonraki ilk geri dönüşleriydi ve süper ötesi bi çalışma olmuş Mükemmellll👍

B.A.P-WAKE ME UP

Fazla söze gerek yok dinleyin 💪

SUZY-YES NO MAYBE

Suzy aşktır aşk 💋

BOLBBALGAN4-TELL ME YOU LOVE ME
Kuşkusuz büyük bir çıkış yakalayan Bolbbalgan4 ün tatlı mı tatlı şarkısını saymasam olmazdı 🙆

BTOB-MOVİE
Ah ahh bu çocukların çıkış yaptığı günü bilirim ben ne çabuk geçiyor zaman...Neyse efendim klipte bizi bir süpriz bekliyor.Türk model Cansu Taşkıranoğlu nun yer aldığı Movieeeeeeeeeeee💣








Devam edecek...




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. güzel bir çalışma nana yardımcı oldu emeğin için teşekkürler

    YanıtlaSil