Son Yazılar

Black Konusu ve Oyuncuları

https://ruhsa.blogspot.com.tr/
Başrollerinde Song Seung Hun ve Go Ara nın yer aldığı dizi romantik fantastik ve gizem türünde 
 Black Konusuna bakalım
Ölüm meleği Black (Song Seung Hun) bir dedektifin bedenini ele geçirir fakat dünyadaki bir kadına aşık olduğu için bütün anıları silinir.Ha Ram (Go Ara) ölüleri görebililen bir kadındır günün birinde bu ikilinin yolları kesişir ve gizemlerle dolu macera başlar.

Black oyuncularına bakalım☝
ruhsa.blogspot.com.tr

ruhsa.blogspot.com.tr
Valla Goblin ve 49 Days hariç ölüm meleği dizi dünyasında görememiştik en azından ben görmemiştim 😁Seung Hun u kaç tane filmde izledim hatırlamıyorum ama adam yürüyen karizma resmen Go Ara yı da geçenlerde izlediğim Phantom Detective  de görme şansım oldu, maalesef daha ablamızın dizisini izlemek nasip olmadı .
Gelen spoiler olsun kısa videolar olsun  beni heyacanlandırmaya yetti güzel bi dizi bizi bekliyor anlaşılan.

Enerji toplayıp bi ucundan başlayalım bakalım dizimizin 👋

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder