Son Yazılar

The King Loves Konusu ve Oyuncular-Yorum

ruhsa.blogspot.com.tr
Başrollerinde Yonna ,Siwan,Hong Jong Hyun yer almakta olan dizi Goryeo Krallığında geçmektedir.

The King Loves konusu ☝
Goryeo'nun Veliaht prensi  Wang Won (Siwan)ve onun en yakın arkadaşı aynı zamanda koruması olan Wang Rin(Hong Jong Hyun), (Yonna)Eun San'ın başına gelen korkunç katliyama tanıklık ederler.Bu katliyam yıllar sonra onları bir araya getirecek fakat bir aşk üçgenine de gebe kalacaktır.

The King Loves oyuncuları ☝
ruhsa.blogspot.com.tr


ruhsa.blogspot.com.tr
💖
...
Hele gel bakalım şöyle bir tartışalım ve yorumlayalım şu diziyi 😈
Dizinin ilk bölümleri çok güzeldi efendim dedim ahh ahh! neden daha önce izlemedim  dedim -şunu da şuraya iliştireyim benim tarihi dizi izleyememek gibi bi fobim var ama nihayet bunu Moon Lovers ile aştım allahtan-

Evet dizinin ilk bölümleri beni bir bağladı ki hiç soluklanmadan 17.bölümü görmüşüm ama malesef bu yetmedi diziye devam edebilmek için neden derseniz? Eun San (Yonna)nın kime karşı ne hissettiği  hiç bir zaman belli olmadı buda insanda -ben nie izliyorum bu diziyi bir gelişmede yok dedirtti- tamam ilk başlarda o kimi seçecek kaygısı güzeldi ama bi 26.bölümden sonra 👉yetti artık👈 demedim değil maalesef.
Bence o kararsızlık dönemi çok abartıldı bu da izleyiciyi çok sıktı tabikide.
ruhsa.blogspot.com.tr

ruhsa.blogspot.com.tr


Kadro mükemmele yakın efendim Im Siwan ,Hong Jong Hyun un oyunculukları artık tartışılamaz derecede iyi gel gelelim Yonna ya...
Yonna The K2 ile bence oyunculuğu hakkındaki ön yargıları kırmıştı ne zamanki tarihi diziye evet dedi hata etti bence... neden derseniz 
IU Moon lovers da nasıl eğreti durduysa Yonna da burda eğreti durmuştu nasıl desem Hah! çok Yonna Yonnaydı anlatabildiğimi umarak😃 geçelim bir diğer konuya...
ruhsa.blogspot.com.tr
Son olarak bi ara olaylar o kadar karıştı ki kim kimi neden koruyor çözemedim buda bi eksiydi benim için tamam izleyicinin kafasını karıştırın ama bu kadarı da fazla bence🙅

10/6.5
...
Peki siz The King Lovers hakkında ne düşünüyorsunuz?⬇


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder