Son Yazılar

Go Back Couple Yorum ve Replik

Herkese Selaaammmmm Ruhsa yeni bir dizi yorumuyla geldiiiiiiiiiii!!!!!!!
Go Back Couple biteli  2 yada bilemedin 3 hafta oluyor ben elim gitmemişti o zamanlar izlemeye ama tabiki bu yoklukta onu da elden geçirdim 😈 hhiihii benden kaçmazzz 😂

Bu arada konusu için tık tık ⏩ Go Back Couple Konusu  
Eveeettt hazırsan başlıyoruuuzzzzzz📌


Go Back Couple Yorum ve Go Back Couple Replik

Efendim baştada söylediğim gibi başta elim gitmemişti nedeni ise evliliği konu alması ikinci erkeğin pek aktif olamaz düşüncesiydi.Neyse işte ne oldu oldu ben dizi bulamayınca hele birde bölümlerinin kısa kısa 35 dk. olduğunu öğrenince abanıvermişim ki 2 günde bitirdim.💃
Go Back Couple dizisi bize evliliğimizin yada ilişkilerimizin kıymetini bilmemiz gerektiğini  aşılamaya çalıştı gayette başarılıydı bu konuda.Heleki boşanmaların arttığı bu devirde buna değinmek mükemmel bir anafikir olmuş.

Geçmişe gidilen yada geleceğe gidilen filmlerde ben hep kendimi olayın içine koyarım ya bana da olsaydı bu durum napardım acaba derim hep. Dizide sadece geçmişe  gidilip oradaki olaylar konu  alınmıyor bir kere ara ara Flasbacklerle 18 yıl yani yaşadıkları zamandan da kesitler izledik.Buda hikayeyi daha gerçekçi kıldı .
Dizide geçen replikler çok hoştu buraya bi iki tanesini alabildim eğer izlerseniz daha çok şey görebilirsiniz😉 İZleyiciye ders verir gibi bir hali vardı buda benim en çok hoşuma giden tarafı oldu .İzleyip izleyip sadece iyi diziydi demektense içi dışı dolu diziydi demek daha güzel olur benim için.

  • Gelelim oyuncularına ben Jang Nara 'yı öyle çok çok izlemiş biri değilim Remember diye bir kore dizisinde izlemiştim çokda sevmemiştim laf aramızda 👹
Jang Nara şuan 36 yaşında  ama minyon yapısı olsun yüzünün küçüklüğü olsun dizideki 18 yıllık evli biri profilini iyi karşılayamadı bence.Ne 20 yaşında gösteriyor nede 40... Hele yaşlı yani karakterin 40 yaşında olduğu haller çok eğreti durmuş.


Bu arada oyunculuğuna bir lafım yokk haşaaa iyi oyuncu ama bu sefer güzel bir seçim yapamamış  benim düşünceme göre.
  • Kadroyu ilk gördüğümde So Ho Jon için endişelenmiştim çünkü karşısında tanınmış iyi bir oyuncu var altından kalkabilirmi? falan derken beklediğimden iyi çıktı kerata 👌
Bu abimizde iyidi ama donuk donuk bakışları, sopa yutmuş gibi konuşması olsun iticiydi biraz.Ama ikinci erkek sendromunu iyi yaşattı bizlere.-Oğlumuz yakışıklı hoş az birazda yetenek var yürür gider ben aha şuraya yazıyorum- 

Dizide ara ara diğer dizilelere dokundurmalar vardı bunlar da diziyi daha keyifli hale getirmiş 👍


 Bu diziye renk katan bir diğer çift ise ⇊
  
Oğlanın salaklıkları, herşeye inanması falan çok tatlişlerdi 😜
Yunho'yuda gördük çok kısa olsada 

Buradaki altyazı hayatımızın belki %75 ini açıklar nitelikte aşşşşşııırııı beğendim 

Senaristin asıl amacı bence eğer hayatınızı değiştirme fırsatımız olsaydı yine aynı hayatı seçermiydiniz?
Go Back Couple nin bence yaş sınırı biraz yüksek ne demek istiyorsun derseniz.Şöyle açıklayayım dizi evlilik ve geri dönüşler üzerine  10'lu yaşlarında olanlar diziden istedikleri zevki alamayabilirler.Diğer yandan 20 lerden onraki insanlar izlediklerinde AAA evet AA bizim ilişkimizde de böyle diyecekleri kendilerinden bir parça bulacakları bir dizi.
...
Dizinin sonu çok beklendikti çiftler kavuştu, mutsuzlar mutlu oldu herşey güzel noktalandı.
Sizde bu arkalar kısa dizilere takılıyorsanız ben gibi izleyebilirsiniz 12 bölüm 35 dk. süper bence 😍


10/8

Hazır Gelmişken 🙋
(İzle, İnstagram, Facebook ve Google+ iletişim yollarından  takipte olursanız daha çok dizi ve filmden haberdar olabilirsiniz.Şimdiden Teşekkürler 😊) 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

3 yorum:

  1. Merhabalar blog keşif etkinliginden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım. Sizleride beklerim. https://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. hımmmm tavsiye ediyosuuun, bunu bizden gizli izlemişsin kikirikiii :)

    YanıtlaSil