Son Yazılar

Confidential Assignment / 2017

Başrollerinde Hyun Bin ve Yu Hae Jin'in yer aldığı Confidential Assignment filmi aksiyon ve komedi türünde.
Confidential Assignment Konusu
Bakalım☝
Im Chul Young (Hyun Bin) Kuzey Kore de para basılan bir matbaada orayı korumakla görevli bir dedektiftir.Fakat bir gün matbaadaki para basmaya yarayan para damgaları çalınır ve çalan kişide orada görev yapan diğer askerlerden biridir.Hem çalınan para damgalarını geri almak hemde intikam almak için Güney Kore'ye gönderilir.Burada ise bürokratik ortaklık gereği Güney Kore dedektiflerinden biri ona eşlik etmek zorundadır.

Confidential Assignment  Oyuncuları
Bakalım☝

Hyun Bin (Im Chul Ryung)

Yu Hae Jin (Kang Jin Tae)
Cha Ki Sung ( Kim Ju Hyeok)
...
Spoi Yoktur!
Confidential Assignment / 2017  Yorum ve Replikleri
Başrolünde Hyun Bin'i görünce bi atlamışım filme sormayın.😁(Bir Kore fanının Secret Garden den sonra Hyun Bin'i sevmemesi olanaksız gibi bir şeydir zaten.İlk göz ağrılarımızdan biridir kendileri.)Anlayacağınız üzere hiç konusunu falan araştırmadan daldım filme iyide yapmışım nihayetinde.
Bir filmde hem aksiyon hem komedi Ahhh Ahh keşke daha fazla olsa bu tür filmlerden bayılıyorum bu türde olan filmlere Confidential Assignment filmi de onlardan biriydi.
Neyse efendim diğer başrollerden biride  Yu Hae Jin'di biliyorsunuz ki ⇑ en son onu Luck Key'de izledim.Geç olsun güç olmasın hesabı bu aktörü çok geç buldum baya iyi filmleri var  o yüzden sevdim kendisini.
Confidential Assignment filmine başlayacaklara söyliyim film erkek oyuncu ağırlıklı o yüzdendir ki bayan oyuncuların rolleri çok azdı.Ama bunu hiç kafaya takmıyorsunuz inanın.
Haaa unutmadan! Snsd Yoona da vardı filmde rolü ve sahneleri o kadar azdı ki 😒
Hyun Bin'in filmde o  kadar az konuştu ki anlatamam.Rolü yüzünden diyip geçtim artıkın🙎
Gelelim fasulye'nin faydalarına ilk baş Hyun Bin'in filmi diye başladığım eee büyük bir beklenti içinde olduğum için midir bilmem.Film bana yetemedi yani benim beklentim %100'dü çok güzel aksiyon dolu bir film izliycem derken %85 lerde kaldı benim için bu seviye.

Ama bu demek değildir ki filmi beğenmedim Haşşşşaaaaa iyi film izlenir.Ama çokta beklentiye girmeyin derim.💁

10/7

Hazır Gelmişken🙌
(İzle, İnstagram, Facebook ve Google+ iletişim yollarından  takipte olursanız daha çok dizi ve filmden haberdar olabilirsiniz.Şimdiden Teşekkürler 😊) 



Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

7 yorum:

  1. Bugün izleyeyim kardeşimle. :)

    YanıtlaSil
  2. İlk baştaki çocuğu beğendim 😀😊sayende hiç bilmediğim Kore dizilerini filmlerini öğreniyorum teşekkür ederim canım benim 😊❤sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek zevkle yapıyorum ben bu işi :). Eğer bi nebze haberdar edebiliyorsak ne mutlu bana <3

      Sil
  3. Bu kore dizileri gittikçe daha çok ilgimi çekmeye başladı kore blogları sayesinde :)
    Bu arada yeni keşfettim. Takipteyim.
    Bana da beklerim.
    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel dikkatini didikleyebildiysek.Tabi gelirim ama sayfa açılmıyor??? Neden acaba?

      Sil