Son Yazılar

İlk Misafir Yazarlığım

Heyooooooooo✌✌✌✌✌ Tanıtım yazıları hariç ilk defa bir sitede misafir yazarlık yaptım.Bunu sizinle paylaşmak istedim.
Hepiniz biliyorsunuz ki blogun daha çok kitleye ulaşması için başka bloklardan verilen referanslar çok önemli.Sağ olsun Nabrut Abla benim isteğimi kırmadı ve misafir yazar olarak benim yazımı yayımladı.Teşekkürler 💕
      ➷➷➷    


Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. Senin adina coook sevindim Ruhsacim umarim geri dönsleri muhtesem olur 😆

    YanıtlaSil
  2. Misafir yazarlık ben de yapmak istiyorum . 😂 Sizin adınıza sevindim :) darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel sevindim senin adına canım benim daha niceleri ne inşallah sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  4. Sevindim adına canım arkadaşım. Daha nice yazılarını görürüz inşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. ay baksana aklıma geldi yaa, yazar kafe var, oraya da girseneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyeliğimin platin olması gerekiyormuş oraya girmek için anlamadım bende es geçtim orayı bilemedim anlayacagın :(

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun Ruhsar Misafir yazarlığın Şimdi okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil