Son Yazılar

Çekiliş Vaaaarrrrrrr 💃

Çekiliş Vaaaarrrrrrr 💃
Tıtıdırıdıdım📢 Ruhsa'dan İnciler bloğumun 100.000 tıklanmaya ulaşması beni accayip mutlu etti🎉.Bu yüzden naaptım ettim bir çekiliş düzenledim.Tabbiii öle çok büyük şeyler değiller ama kazanan kişinin mutluluk duyacağı şeyler seçmeye çalıştım kendimce💁.

Efendim çekişe katılmak için yapmanız gerekenleri ahanda şurdaki Tık tık instagram linkinde açıkladım.
İnstagramı olmayan arkadaşlarımda bu postun altına katıldığını belirten bir ibare yazması yeterli olur👻.
(Bloğumu takibe falan alırsanızda  çok güzel oluverir gari😂)

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

42 yorum:

  1. Tebrik ediyorum canım benim.🌸 Daha nicelerini kutlaman dileğiyle! 😊💖 Ben varım çekilişee! 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niceleri niceleri :D inşallah tamamdır tuçişim :)

      Sil
  2. O halde hem duyuralım hem da katılalım. Nice uzun soluklu tıklanmalar diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  3. Milyon ve trilyonları görürsün insallah zuzuuu 😘 katiliyorum bende tabisi

    YanıtlaSil
  4. İnstagramdan çekilişe katıldım, bloğunuzu da takibe aldım. Sizi de bekleriz :)
    https://maviveedebiyat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Daha çok mutlu edecek sayılar dilerim :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
  6. Yurtdışında katılım varsa bende varım.
    Olmasa da yine de paylaşıyorum bol bol katılımlar olsun.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa maalesef yurtdışına katılım yok :( Teşekkürler :)

      Sil
  7. Ben de varım o zamaaan :) Takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. daha nice yüz binleri gör inşallah. Katıldım seni zaten takipteyim ):

    YanıtlaSil
  9. Daha çok izlenimelere inşallah
    Benide ekle çekilişe💞💞

    YanıtlaSil
  10. duyurcam tabikideeee :) tıklanma oranın kısa zamanda çok yüksek valla tebriks :) ee kore senden sorulur artııık :) instada maşallah katılım ne çok olmuş hemen deeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dimi dimi çok aman maaşallah maaşallah 🤓

      Sil
  11. Süpermiş😊Ben de tüm koşulları yerine getirdim şimdi 😊Daha nice kutlamaların olsun inşallah ❤

    YanıtlaSil
  12. O zaman duyuralım canım :) Hayırlı olsun. Nice tıklamalara ;)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun nice tiklanmalara 🙏

    YanıtlaSil
  14. Daha nice yüz binleriniz olsun. Ben de katılıyorum.:) Kendime ve herkese bol şanslar...

    YanıtlaSil
  15. duyurdum şimdi korebakan :)

    YanıtlaSil
  16. deeptone paylaşmış oradan duydum geldim ama blogu takibe alamıyorum. Gadget yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey mobilden giriyorsaniz biraz aşagilarda kaliyor o yuzden bulamamis olabilirsiniz🤗Hosgeldiniz bu arada 😊

      Sil
  17. Tebrik ederim. Nice 100.000 lere ulaşmanız dileklerimle..

    YanıtlaSil
  18. Tebrikler,buralar değerlenir yakında 1 milyonu falan görürsünüz inşallah:)

    YanıtlaSil
  19. Tebrikler canımm umarım kat kat artar bu sayı :) Çekilişlere bayılırım o yüzden bende varım ^^

    YanıtlaSil