Son Yazılar

Kore Mini Dizi Dosyası-Mini Dizi Nedir?


Heyyyytttt ben geldim pata kütede olsa bloğumun bence biraz bilgilendirici yazılara ihtiyacı olduğunu düşünerekten Mini Diziler hakkında lak lak edeceğim birazcık.Zaten ahanda yukarı resimdeki gibi 😁.Neyse neyse şimdi değineceğimiz şeylere geçmeden önce neden bu konuyu seçtiğime gelirsek.Efendim ben ilk kore ile ilgim başladığı zamanlarda bu mini dizi olayına anlam verememiştim.Aynen şöyle düşünmüştüm ''yia allah allah bununla uğraşacaklarına adam akıllı tam tamına dizi yapsanıza'' demiş ve arkasından mini dizi kurdu olmuştum😃.Neymiş ön yargı iyi değilmiş efendim💁.
Bu yazıda kore mini dizileri nedir? Bir mini dizide olmassa olmazlar?Ne tür mini diziler var? bunun gibi sorulara cevap arayacağız.Hazırsanız hadi gelin başlayalım💪.
Kore Mini Dizi Dosyası-Mini Dizi Nedir?
High and Crush

Mini dizi:Genellikle 1 ila 12 bölüm arasında, bölümleri dizinin
uzunluğuna göre değişen,oyuncu sayısı iki elin parmaklarını geçmeyen dizilerdir.

Mini dizilerin geçmişi kore sektöründe geçmişi çok önceye dayansa da Türkiye'de mini diziler Trt'nin önderliğinde 3-4 yıldır yapılmaya başlandı.Bu yönden kore dizi sektörü bizlere birazcık örnek oldu diyebiliriz.

Diğer yandan sevdiğimiz mini dizilerin kısalığından yakınsakta (ben😝) uzun dizi izleyemeyenlere bir alternatif olarak göze çarpıyor (ben😝)
Kore Mini Dizi Dosyası-Mini Dizi Nedir?
Splash Splash Love
Kore Mini dizilerin türlerine gelecek olursak genellikle romantik komedi ve fantastik türlerinde daha çok yapım bulunmakta.Tabiii bunlara ek olarak dram ve aksiyon temalı mini dizilerde mevcut.

Genellikle bir mini dizinin uzunluğu 10 dakika ve 1 saat arasında değişmektedir.Örnek vermek gerekirse If We Were a Sesason,Meloholic bunlardan bazılarıdır.

Kore Mini Dizi Dosyası-Mini Dizi Nedir?
Go Ho's Strry Night
Bir Kore mini dizisinde neler olur onuda şöyle açıklayayım
Genellikle başrol kızımız  ve oğlumuz adeta yeşil çamdan çıkmışçasına birbirlerine bir anda vurulur ve aşk yaşamaya başlarlar.(Bunların değişik türevleride mevcuttur😜)

Genellikle kızımız sütten çıkmış ak kaşık kıvamında oğlumuz ise playboy havalarındadır.

Aradaki yaş farkı, eğitim durumu vb. önemli değildir önemli olsa dahi hemen çözüle verilir çünkü bu bir mini dizidir😈.Aynı şekilde karşılaşılan sorunlarda bunlara dahildir.
Kore Mini Dizi Dosyası-Mini Dizi Nedir?
Seven First Kisses
Her şeyine rağmen uzun dizilerden sıkıldığımda bir sığınağım gibi resmen Mini Kore Dizileri.Seviğim en büyük yanı da mini olması ahahaahha😂.Beni biraz olsun tanıdıysanız uzun dizilere katlanamadığımı bilirsiniz🤦 o yüzden yaşasınnnnnn Mini Kore Dizileriiiiiiiiiiiiii👯👯👯

📌Güncelleme: Mini Dizi Listem için Tık tık 

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

16 yorum:

  1. Merakla bekliyoruuum listenii🙈

    YanıtlaSil
  2. Mim yazımı yazdım sonunda.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bende mini dizilere sardım, yazıya eklediğiniz bazı giflerin dizilerini izlemiştim heyecanla bekliyorum dizi önerilerinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOO tamamdır en kısa sürede yapacağım inşallah 🤪

      Sil
  4. Bekliyoruz önerilerinizi.Bir defa izlemiştim mini dizi. Baya güzel ve etkileyiciydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım listeye bakıp bakıp izlersiniz inşallah :D Ayrıc yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  5. Bu mini diziler tam bana göreymiş valla😊Sayende yeni yeni şeyler öğreniyoruz.Bu arada ben seni mimledim ama yapmışmıydın bilemedim canım😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi aciklayinca izlersin bi iki tane artik😊.geldim gordum yapcam mimi💃

      Sil
  6. heeeey, biliyoon, bu yılın yeni dizilerinden senin en iyi dediğini izliycem ilk olaraaak :) mini de olur uzun daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam aklımda ama bu ara radio romance izliyorum fantastikliği yada aksiyonu yok bu yüzden hoşuma gitti haberin olsun 🤓

      Sil
    2. senin yazılardan zaten radio romance bana sempatik ve en yakın gelmişti olabilir o zaman. şimdi bir tayvan dizisi izliyom, behind your smile, o da çok tatlış şirin romantik :)

      Sil
    3. Ooo tayvan dizisi mi alırım bi dal 🧐

      Sil
  7. Başlarda mini dizilere ben de anlam verememiştim, niye böyle kısacık diyordum ama sonradan fena alıştım. :D Yazı başlığını görünce heyecanla açtım o yüzden :) Emeğine sağlık, dizi listesini de merakla bekliyorum. Belki benim gözden kaçırdığım diziler vardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Dimi ne güzel de aşinası olmuşuz mini dizilerin :D yapacağım en kısa zamanda bakarsın o zaman ^_^

      Sil