Son Yazılar

Kore Mini Dizi Listem


Heyyyoooo geçen Mini Dizi Dosyası ( tık tık) yazımda belirttiğim gibi izlediğim en güzel mini dizileri ayağınıza getirdim uhhahahah 😂.Böyle diyince adeta kendimi bir overlokçu gibi hissttim😀.Neyse şimdi konumuz ben değilim mini dizi yazımda da belirttiğim gibi ben mini dizileri acayip seviyorum neden? çünkü miniler 😃😃😃.Onlar aşkın öyle  25-40 bölüme yaydırmaktansa bize istediğimizi en kısa sürede verip bizi başka diyarlara götürüyorlar.Evvvveeetttt şimdi gelin benim mini incilerime bakalım.Hepsini tek tek izledim beğenmeyeceğiniz bir şey seçmemeye çalıştım😇.
⇨Bu arada izlediğiniz güzel mini dizileri yorum bölümünden paylaşırsanız çok mutlu olurum 😍.
Not⇆Listeyi zamanla güncelleyeceğim.



      MİNİ DİZİ İNCİLERİM    

Seven First Kisses

Dizi Adı:Seven First Kisses
Tür:Romantik,Komedi,Fantastik
Bölüm:8-Her bölüm 20 dk.
Birbirinden yakışıklı 7 adam sizi öperse ne hissedersiniz?''Hadi bu seferde kaçırma'' diyerek 8 bölümü bi anda izleyeceğiniz bir yapım.

Queen Of Ring
Dizi Adı:Queen Of Ring
Tür:Fantastik,Romantik,Komedi
Bölüm:6
Bir yüzükle sevdiğiniz insanın ideal tipi olabilseydiniz napardınız?Ayyyy bu diziyi kore dizileri öneri (tık tık listemede almıştım mükemmel bir dizi koşun gidin izleyin!

Dizi Adı:Noble My Love
Tür:Romantik,Komedi
Bölüm:20-20dk
İzlerken nasıl bütün klasikler bir dizide toplanabildi diyorsunuz ama sonra kendinizi izlemekten alamıyorsunuz.Can sıkıntısında ve uzun dizilerden sıkıldığınızda iyi gider.


Go Ho's Starry Night
Dizi Adı:Go Ho's Starry Night
Tür:Romantik,Komedi
Bölüm:10
Bir ofis dizisi olan Go Ho's Starry Night karşılıksız nasıl naif sevilir bize 10 bölümde anlatıyor.Bayıla bayıla bir sonraki bölüm ne olacak acaba diyerek izlediğim bir dizidir.


Go Ho's Starry Night
Dizi Adı:20 Years Old
Tür:Romantik,Komedi
Bölüm:4
Sevgiliniz ünlü biri olsaydı OMG! Bu diziyi kalbinizin çarpışıyla izleyeceğinize eminim.Bloğa yazarken bile gidip bir daha izledim o derece severim.



Don't Worry,I'm a Ghost
Dizi Adı:Don't Worry,I'm a Ghost
Tür:Fantastik,Gizem,Romantik
Bölüm:1
Filmden ve diziden hallice olan Don't Worry,I'm a Ghost başlarda biraz sıksa da gizem perdesi aralandıkça meraklandığınız bir dizi.





Nail Shop Paris
Dizi Adı:Nail Shop Paris
Tür: Romantik,Komedi
Bölüm: 10
Bu diziyi baya önce izledim ama hala aklımda.İki erkek arasında kalan kızımızın seçimini görünce şaşıracaksınız benden demesi 😊.



I'll The Teach Love
Dizi Adı: I'll The Teach Love
Tür: Romantik,Dram
Bölüm: 1
Kesinlikle ve kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi bir başladığınızda ekrana kilitlenip izleyeceklerinizden o derece.



I'll The Teach Love
Dizi Adı: Her Lovely Heels
Tür: Romantik
Bölüm: 11
Aşk, ihtiras, ikinci adam,ikinci kadın, yanlış anlaşılmaların anası babası hepsi bu dizide.İzleyiniz efenim.



Splash Splash Love
Dizi Adı:Splash Splash Love
Tür:Romantik,Komedi,Fantastik
Bölüm:2
Keşke 2 bölüm olmasa diyorsunuz izlerken.Geçmişe giden bir öğrencinin neler yaşadığını eğlenceli komik bir dille anlatıyor.Mutlaka izleyin.



Dizi Adı:Mimi
Tür:Fantastik,Dram
Bölüm:4
Aklınız size oyun oynuyorsa?Bir tutam fantastiklik,biraz dramla güzel bir dizi vesselam.
After School Bokbulbok
Dizi Adı:After School Bokbulbok
Tür:Komedi,Romantik
Bölüm:12-Her bölüm 13 dk
Biraz uçarı şeyler arıyorsanız bu diziyi izleyin derim.Sonunda olan dumur ile kala kalıyorsunuz.



Dizi Adı: Ma Boy
Tür: Romantik,Komedi,Okul
Bölüm: 3
Kızlar yurdundaki oda arkadaşınız kız görünümlü bir erkek olsaydı ne olurdu?Bence mükemmel bir komedya.



secret love
Dizi Adı:Secret Love
Tür:Fantastik,Romantik,Komedi
Bölüm:5
Her bölüm farklı hikayelerin işlendiği dağılan KARA grubunun başrollerinde olduğu dizi, güzel boş zamanlarda iyi gider.



High end Crush
Dizi Adı:High end Crush
Tür:Komedi,Romantik
Bölüm:20-Her bölüm 16 dk civarı
Kaçık bir eğlence şirketinin başkanı ve köylü bir kızın mükemmel ötesi komik ve romantik aşkı.



Dizi Adı: Go Back Couple
Tür: Romantik,Komedi
Bölüm: 12-Her bölüm 35 dk.
Geçmişe gidip geleceği değiştirmek mümkün mü?Merak ediyorsanız izleyiniz efendim ortalamanın üstü bir dizidir.Ayrıntılar için Tık tık




Dizi Adı: My Secret Romance
Tür: Romantik,Komedi
Bölüm: 13-Her bölüm 60 dk.
Tek gecelik bir ilişkiden sonra başınıza neler gelebilir.? Bu diziyi büyük bir zevkle izlemiştim.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

19 yorum:

  1. Don't worry i'm a ghost'u,zamanında Park Shin Hye için izlemiştim. Shinhye'yi sevdiğimden galiba severek izlemiştim😁 Splash splash love mini diziler içinde en favorim olan ya! Çok eğlenmiştim😁 İzlemediklerimi de not alıp izleyeceğim. Teşekkürler😊💛

    YanıtlaSil
  2. hımmmm 20 years old ve ma boy uyar ne tatlişler belliii :)

    YanıtlaSil
  3. hiç Kore dizisi izlemedim, aslında dizi izleyemiyorum zamanım olmuyor :) ama çok merak ediyorum Kore dizilerini, bu kadar beğeniliyorlarsa mutlaka keyifle izlerim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin bence büyük keyif alacağınızdan eminim :D

      Sil
  4. yaaaa şu kore dizilerine daha başlayamadım çünkü gerçekten zaman bulamıyorum ama kısa dediğin için hepsini not aldım belki bir yerden başlarım, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldıysanız tamam izlediğiniz zaman geri dönütlerinizi bekliyorum inşallah :)

      Sil
  5. Splash splash love çok güzeldi , uzun versiyonu çıkar diye bir umut bekliyorum halen :D
    Ma boy izlediğimde ergenliğin dibini yaşıyordum , o zaman için müthişti ama şimdi çok mantıksız geliyor , hahhaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu cümlene aynen katılıyorum keşke yapılsa Spash splash love :D şimdi ma boy evet banada :D

      Sil
  6. One sunny day de güzel bir mini dizi izlemediysen tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. so ji sub un oynadığı dimi? o olması lazım aklımda o onuda izlicem tamamdır tavsiyelere bayılırım heyyyoo :D

      Sil
  7. İf were a season buda dram türünde mini dizi, izlemediysen tavsiye ederim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var oda hatta blogta yazisi bile mevcut sonunun belirsizliginden dolayi koymak istemedim ya 😀🤓

      Sil
  8. Şu aralar zaman sebebiyle sanırım sadece bunları izleyebiliyorum :) Güzel liste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bende mini dizilere saracağım artık zamanım yok maalesef bu beni üzsede :(.Teşekkürlerrr :)

      Sil
  9. En kısa zamanda göz atacağım deyip bu zamana kadar atamadığım için üzgünüm. Belki sana bu cevabı verdiğimi bile unutmuşsundur, o kadaar zaman geçti ki aradan... Geçen depresif ruh halimle minik romantik bir şeyler izleyip çikolata yiyerek kendimden geçmeyi hedeflerken bu yazıda övdüğün 20 Years Old'u izlemeye karar verdim. Zevkine güvenerek izledim ve gerçekten inanılmaz minnooş, pançak pançak bir şeydi! Teşekkürler, yazıya da bayıldım bu ara. Fırsat buldukça hem uğramaya hem de listedeki dizileri izlemeye devam edeceğim. Reçel Kavanozum'dan selamlar Ruhsaa :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 years oldu bu yazıya yazarken bile izlemişliğim vardır biliyomusun sjsjsj :D.Bu arada cips cola ikilisinide kendinden geçme anlarına ekleyebilirsin baya iyi oluyo tecrübeyle sabit :D.

      Sil
    2. Önerin için teşekkürler, listedeki diğer dizileri izlerken cips-kola ikilisi alınacak, kenara not ettim:3

      Sil