Son Yazılar

Bloğumdaki Yenilikler

Bloğumdaki Yenilikler
Sizleri çok tutmayacağim bloğumla ilgili bir kaç değişikliğe gittim onları bildirmek istedim😛.
  • Öncelikle yeni bir yorum sistemine geçtim onu söylemek istiyorum.Disqus yorum sistemine geçme nedenim blog yazarlarından ziyade dışarıdan gelen kullanıcıların da bu yorum sisteminden daha çok yaralandığı ve daha fazla kullanıldığını fark ettim.Bu yüzden de sizlere ve siteye gelen misafir kullanıcılara daha çok hitap etmesi açısından Disqus a geçtim.
📌Bir küçük ipucu vermek istiyorum bu sistemi daha önce kullanmayanlar için Siteye yorum bıraktınız aynı Blogger'ın orijinal yorum bölümündeki gibi yoruma Abone olursanız cevaplarıda eskisi gibi E-postanıza düşecektir.
Daha önceden yapılan yorumlar maalesefki gidecek😫.
Misafir Kullanıcı için ise sadece ağıdaki kutucuğu doldurması gerekiyor.
Daha önceden yapılan yorumlar maalesefki gidecek😫.

  • Diğer bir yeniliğim ise sizlere yazıların hemen ulaşabilmesi için OneSignal uygulamasına geçtim.Sol Alt köşede gördüğünüz ÇAN sizlerin onay vermesi halinde ben siteye yazı eklediğim zaman taracınız üzerinden haberdar olabileceksiniz.Çan'a tıklayıp ALLOW'a tıklarsanız yazılar eklendiğinde size bildirim gelecektir.

Bu arada E-Posta kullananlar içinde (Bilgisayar ve Mobil fark etmez) sayfanın en altında e-posta abonelik kutusu bulunmaktadır.

Eee artık bi desteğinizi alırım😇 İyi Haftalar Dilerim💕

⇢⇠
Bu arada beni sosyal medyadan takip edip postlara daha çabuk ulaşabilirsiniz.Bunun için ↓↓

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

0 yorum:

Yorum Gönder