Son Yazılar

The Swindlers/2017-Bu Taşın Altından Ne Çıkacak?

The Swindlers/2017
Başrollerini Hyun Bin,Yoo Ji Tae, Park Sung Woong, Nana paylaştığı The Swindlers dram, aksiyon ve suç türünde.

The Swindlers Konusu
Bakalım☝
Ji Sung(Hyun Bin) babasıyla yaşayan bir dolandırıcıdır.Günün birinde babası öldürülür ve Ji Sung'da intikam almak için Park Hee So (Yoo Ji Tae) savcı ile işbirliği yapar.

The Swindlers Oyuncular
Bakalım☝
The Swindlers/2017

Poster
The Swindlers/2017

⇢⇠⇢⇠⇢⇠⇢⇠
Bu filmin çevirisini ne kadar zamandır bekliyorum anlatamam.Yeppudanın instagramında görünce hemen atladım tabi filme.Bu arada film o kadar akıcıydı ki replik falan almamışım artık bunlarla idare edeceğiz🤩.
The Swindlers/2017

Hyun Bin'in bu filmi Confidential Assignment ( Tık Tık ) nazaran daha iyi.Ve daha aksiyonu,gizemi doruklarda yaşamanıza sağlacak bir film.
The Swindlers/2017
Bu cümle bütün filmi anlatmış 👌

Filmi izlerken sürekli adamların ağızlarından çıkanlar gerçek mi? yoksa birazdan ters düz olur mu? diye aklınızdan geçiyor diyebilirim.Gizem unsurlarının aşırı güzel işlendiği bu film yan karakterlerinde katkılarıyla arşa çıkmış.
Hyun Bin'in ön planda değil hikayenin ön planda olduğu yapım Amerikan yapımlarıyla yarışacak nitelikte.
Aşırı aşırı beğendiğim The Swindlers'i tabikide En İyi Kore Filmleri  listemede hemen ekleyiverdim.

The Swindlers/2017
Son sahnesinden anladığım kadarıyla kesin 2. gelecek bu yapımın gelsin vallah pek keyifle izlerim😎.
Kesinlikle ama kesinlikle izlenmesi gereken bir yapım izleyin izlettirin efendim💣.

Film sadece Yeppuda'da bulunuyor izlemek isterseniz Tık Tık .
FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

14 yorum:

  1. Güzel bir tanıtım olmuş. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Eh madem öyle bizde izleriz o zaman;)

    YanıtlaSil
  3. Gizem unsuru mu dedinn hemen izliyorumm!!

    YanıtlaSil
  4. Yıllar sonra Hyun Bin'i göreceğiz ya :)

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim şimdi😊Izleme listeme aldım canım, teşekkürler ❤

    YanıtlaSil
  6. Çok ilgi çekici bir tanıtım olmuş. Hyun Bin'i görünce hemen izlemek istedim. :)) Listeme ekledim. 💕

    YanıtlaSil
  7. En iyiler arasında yerini almışsa izlenmeli demektir o! :)

    YanıtlaSil