Son Yazılar

Wok of Love Konusu ve Oyuncuları

Wok of Love Konusu ve Oyuncuları
Başrollerinde Junho, Jang Hyuk, Jung Ryeo Won'un yer aldığı Wok of Love romantik,komedi türünde ve SBS kanalında 40 bölüm olarak yayınlanacak.
Wok of Love Konusu
Bakalım☝
Eskiden oldukça popüler bir aşçı olan Seo Poong(Junho) şimdilerde mahalle arası bir lokantada aşçılık yapmaktadır.Doo Chil Seo(Jang Hyuk) ise bu dükkanın hem sahibi hemde tefecidir.Dan Sae Woo (Jung Ryeo Won) da zengin bir ailenin biricik kızıdır.
Wok of Love Oyuncular
Bakalım☝
Wok of Love Konusu ve Oyuncuları

Wok of Love Konusu ve Oyuncuları

⇢⇠
Nihayet Junho istediğim değeri görüyor gençler tamam tamam! ağlamıyorum😆.Junho'yu önceden beri hep yan rollerde izledik biliyorsunuz ki Just Between Lovers performansıyla kalbimi iyice fethetti.Jang Hyuk ve Jung Ryeo Won zaten güzel isimler yemek pişiren erkek görmeyeli uzun zaman oldu hihihihihi😁.Wok of Love fightingggggg👍

FRAGMAN

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

6 yorum:

  1. Junho'ya Just Between Lovers'tan beri ben de hayranım.
    Nedense SBS dizileri izleyesim gelmiyor şu ara.Çünkü sürekli aynı romantik komedi etrafında dönüp duruyor dizileri.Bilmiyorum ne zaman başlarım.Ya da başlar mıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinden biri ilgini çeker sbs açmıyosa tvn i dene uahhahah :D

      Sil
  2. yaaa yeni diziler o kadar dikkatimi çekiyor ki hangisini izleyeceğimi bilemiyorum ama :D hepsi çok hoş

    YanıtlaSil
  3. eğlenceli dizilere benziyor ama ben bir türlü dizilere bağlanamıyorum..takip alışkanlığım yok benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kötü işte o yüzden bir oturuşta izlenecek dizilere başlayın bırakamazsınız benden demesi ;)

      Sil