Son Yazılar

The Great Seducer Yorum ve Replikleri

The Great Seducer Yorum ve Replikleri
Bugün sizlere bir gençlik draması olan The Great Seducer'dan bahsedeceğim.Öncelikle konusunu bilmiyorsanız şu yazıya bakmanızı The Great Seducer Konusu ve Oyuncuları tavsiye ediyor ve geçiyorum The Great Seducer Yorum ve Replikleri yazıma.

The Great Seducer Yorum ve Replikleri
The Great Seducer dizisinin tanıtım yazısını yazdıktan sonra ne kadar konu bakımından klişe olsada gençlik dizisi olduğu için beni yakalayabileceğini düşünmüştüm.Ama yooooookkk vatandaş öyle olmadı!.
Benim dizi ve filmlerde en çok irdelediğim nokta senaryo ve çift uyumu olur.Bu dizide maalesef ki ikisinden de yoksundu.Joy ve Woo Do-Hwan(başrol çocuk) birbirlerine hiç hemde hiç yakışmamışlardı.Bence başrol oğlanla ikinci kız çift yapılmadıydı daaaa neyseee...
The Great Seducer Yorum ve Replikleri
The Heirs gibi bişiler beklemiştim ben açıkçası zengin aileler okul ortamı(üni.) ve daha fazlası konu içinde zaten yer bulmuştu sadece bunları birleştirilmeleri hatta ilk iki bölüm vari devam etmeleri yeterliydi.
Diziyi maalesef ki yarım bıraktım!.Aslında izlediğim dizileri yarım bırakma huyum çok yoktur çok çok sıkılmadığım ve katlanamadığım derecede😏.
The Great Seducer Yorum ve Replikleri
Her neyse toparlayacak olursam dizi vasat bir dizi.İlla izlemek isterseniz gözünüze gözünüze sokulan senaryo yanlışlarına ve kötü oyunculuklara göz yummak zorunda kalacağınızı hatırlatmayı bir borç bilirim💁.
İnstagram Anketimiz
Anketlere katılan kişi sayısı:192

10/5

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

8 yorum:

  1. İyi ki başlamamışım öyleyse. :') Ya ben bu aralar hiç dizi izleyemiyorum. Bir soğukluk geldi kore dizilerinden. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iyiki başlamamissin😁.Bende şoyle istedigim gibi kasip kavuracak dizi bulamiyorum seni anliyorumm😅

      Sil
  2. ben beğendim ama sadece sonunu saçma buldum en azından 1 bölüm daha devam etmeliydi bence dank diye bitirmişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler diyorum :D.Bana hitap edemedi film maalesef ki :(

      Sil
  3. Ben konuyu bile okumadan oyuncu seçimini görünce soğumuştum sonra da bir iki video gördüm ve dedimmm yooookkk bu hiç benlik değil , iyi bari bişey kaçırmamışız :D
    İdollerin oyunculuklarını sevmiyorum başrol kızçe de idol galiba , bu da diziden soğutmuşta olabilir tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol kız evet idol bende, bazıları hariç sevmiyorum ama yapcak bişi yok 😵soğuttuki ne soğuttuuu😃

      Sil
  4. ya bana bi dizi seçsenee, koreee, yenilerden, yeni başlayan veya bikaç haftalık, radio romance vardı hani onun daha izlemedim, ama bak senin çok çok sevdiğin biri diziyi söle tamam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda çok çok severek takip ettiğim bir dizi maalesf ki yok :(.Ama ortalama bir dizi istersen Wok of Love ı önerebilirim tabi senaryo nasıl işlenir bilemem :D

      Sil