Son Yazılar

The Undateables Konusu ve Oyuncuları

Başrollerinde Nam Gong Min ve Hwang Jung Eum'un yer aldığı Handsome Guy and Jang-Eum değiştirilen adıyla The Undateables romantik komedi türünde 32 bölüm olarak Sbs kanalında yayınlanacak.
The Undateables Konusu 
Bakalım☝
Bekar ve yakışıklı olan Hoon Nam(Nam Gong Min) aşkın hakkında her şeyi bildiğini düşünmektedir ve aştan uzak durmaktadır.Diğer taraftan bir çöpçatanlık şirketinde çalışan aşka sonuna kadar inan fakat geçirdiği talihsizliklerden dolayı aşka sırtını dönmüş bir kadın olan Jung Eum(Hwang Jung Eum) ile işler hiç beklemediği şekilde gelişir.

The Undateables Oyuncuları
Bakalım☝
The Undatables Konusu ve Oyuncuları

The Undatables Konusu ve Oyuncuları


⇢⇠
Hwang Jung Eum'u Full Hause Take 2'den bu yana izlerim bebeği de oldu maşallah 😊.Nam Gong Min'i de daha önce şu yazımda da bahsettiğim gibi Bknz Beatiful Gong Shim'de izleme teşebbüsünde bulunmuştum.

Neyse efendim inşallah Jung Eum bu dizide olsun şöyle güzel kıyafetlerle görürüz iki dizidir gözlerimi tırmaladı!Ama hiç öyle olmayacak gibi bakın fragmanda bile güzel giyinmemiş yiaaa🤦🏻

FRAGMAN


✏Bilgiler geldikçe yazı güncellenecektir.

Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

2 yorum:

  1. Hwang Jung Eum'u çok severim. Hatta bunu kendi yazılarımda da sık sık dile getirmişliğim vardır. Ne var ki dizinin senaryosunu beğenmediğimden diziyi tamamlayamamıştım. :(

    Bu arada yazıya dair olarak emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fragmanlari izledigimde zaten bu dizi olmaz demistim bak haklı çıktim ne diyim bence Eum un artik romantik komediye ara vermesi lazim kaçtir romantik biz bıktık o bıkmadi🤦‍♀️.Tişikkirlerrrr😘

      Sil