Son Yazılar

Yabancı Film: Kızıl Serçe (Red Sparrow) 2018

Yabancı Film: Kızıl Serçe (Red Sparrow) 2018
Baş rollerinde Jennifer Lanrence ve Joel Edgerıon'un yer aldığı Kızıl Serçe gizem ve gerilim türünde.
Kızıl Serçe Konusu 
Bakalım☝
Dominika(Jennifer Lanrence) bir şehir tiyatrosunda baş balerindir.Fakat birgün partnerinin Dominika'nın ayağını kırmasıyla hayatı değişir.Amcası ona bir görev verir eğer bunu başarırsa parasal açıdan yardımcı olacağının garantisini verir.Dominika o gece görevi gerçekleştirir fakat bilmediği bir şey vardır.Amcasının çukuruna çoktan çekilmiştir ve annesine zarar gelmesin diye amcasının tüm dediklerini yapmaya başlayacaktır.

⇢Kızıl Serçe/2018 Yorum⇠
Kızıl Serçe filminin ilk teaser'i yayınlandığında bayılmıştım!.Başrol oyuncumuz tartışmasız iyi bir oyuncu olduğundan mütevellit hemen izlemek istemiştim fakat daha filmin  vizyona bile girmememesi bana engel oldu😀.Her neyse ben o boşlukta başka film ve dizilerle gönül eğlendirirken benim filmim düşmüş nihayet internete!.

Yabancı Film: Kızıl Serçe (Red Sparrow) 2018
Aslında bu filmi bi o kadar anlatmak istiyorum bi o kadar anlatmamak.Niye derseniz beğeni çıtası filmi ne kadar anladığınızla doğru orantıda.
Neyse neyse gizem ve gerilim unsurlarını sevdiğimi 1500'ü defa söylüyorum herhalde kore dizilerinde hariç tabiki!.Neyse dedektif vari filmler iyidir hoştur kıssadan hisseye.
Yabancı Film: Kızıl Serçe (Red Sparrow) 2018
Bu film öyle bir oturtup bir kaldıracak türden değil şöyle ki aksiyon notaları öyle çok yüksek değil hatta belki 3 5 sahnesi hariç hiç yok diyebiliriz.Filmin en büyük avantajı hayallerini hayatını kaybeden bir insanın neler yapabileceğini göstermesi.Dominika'nın hikayesini izlerken bir an bile ona acımıyorsunuz çünkü onun intikamını bir şekilde tekrar tekrar ayağa kalkıp alacağını biliyorsunuz.
Yabancı Film: Kızıl Serçe (Red Sparrow) 2018
Amerikan ve Rus ilişkilerine farklı bir bakış açıcından bakmanızı sağlayan bu film gerilim unsurlarıyla beraber mükemmel bir uyum içinde diyebiliriz.
Gerilim ve gizem unsurlarını sevenler hiç kaçırmasınlar benden demesi 💣.
10/7
FRAGMAN




Paylaş:

◣Yazar Hakkında◥ Farklı olmak için değil mutlu olmak için yaşa diyen 20'li yaşların ortasında ehlikeyif bir insan. Sosyal Medya'da Ruhsa'dan İncileri Takip Etmeyi Unutma!

12 yorum:

  1. Merak ettiğim filmdi , ama netim ne zaman gelir ben ne zaman dilerim hiç bilmiyorum:( teşekkürler yorum için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netin gelince izlersin sende😊 güzel film ne demek efenim ne demek 🤩

      Sil
  2. Bende filmi bekliyordum ama aradan çok zaman geçince unutmuşum gitmiş >.< hatırlatmış oldun , sağol ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende umutmuştum baktım film sitesinde tesadüfen gördüm 😁

      Sil
  3. koreye ihanet haaaaq :) tımams izliycem :)

    YanıtlaSil
  4. Epeydir bloglara bakamamıştım. Yeni yeni bakıyorum. Tavsiye ettiğin filme bakacağım. Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben izlerimm ilk fırsatta. :)

    YanıtlaSil
  6. Sinemaya geldiğinde gidemediğime üzülmüştüm.İnternete düştüğüne göre izlerim artık.

    YanıtlaSil
  7. İzleyin izleyin güzel bi yapım🤓

    YanıtlaSil